dinsdag 5 oktober 2010

Op het kruispunt van mijn leven.

Daar sta ik. Midden op. Het is een druk kruispunt. De ene uitdaging na de andere passeerd. Ik neem elke uitdaging mee mijn leven in en ik merk dat ik ten volle leef. Het is heerlijk om uitgedaagd te worden en volop te leven in alles dat gebeurt. Middenin alle uitdagingen zoek ik mijn weg achter Jezus aan. Ik wil achter Hem aan blijven gaan omdat het alleen al de beste manier is om veilig aan te komen.

Jezus is het gele auto-tje dat vooruit rijdt. Het auto-tje waarop staat convoi exceptional. En ik een truck. Ja hoor een hele zware! Onderweg denk ik wel eens ben ik niet te zwaar beladen. Liggen er niet te veel uitdagingen op de trailer. Of zijn de uitdagingen niet te hoog of te breed.
Gaan we wel goed, is dit de richting wel. Ik hou er van om mensen mee te nemen tijdens mijn exceptional ritjes. Uiteraard vertel ik over de uitdagingen die ik nu weer bij me heb. Elke bijrijder wijst me op het gele auto-tje. Zolang ik contact blijf houden via de portofoon dan wordt elke uitdaging goed afgeleverd.

Dus niks stil staan, gas erop, achter Jezus aan.
Ik ga een paar geweldige ritjes maken, en wil dat graag delen.
Vandaar dat ik mijn blog weer tot leven wek. Ik zou het leuk vinden als je een stukje mee rijdt en me jou advies geeft over de uitdagingen die ik op dit moment vervoer.

1 opmerking:

Eef zei

He Leon,

Pas nu, 26 oktober, kom ik erachter dat je je blog weer leven hebt ingeblazen. Leuk!

Doeii!
Eef