zaterdag 25 oktober 2008

Awards voor deze week

Deze week geef ik verschillende mensen een award, omdat ze zich onverdienstelijk hebben ingezet in mijn leven.

De allerbesteschoonmoeder-award gaat naar Mvr v/d Bosch ( mijn schoonmoeder)
Ze krijgt deze award voor haar onverdienstelijke inzet in het leven van Leon.
(Bedankt voor het oppassen)
De allerbestepannekoekenbakker-award gaat naar de zus van Romy.
Ze krijgt deze award voor haar onverdienstelijke inzet in het leven van Leon.
(Bedankt voor de heerlijke Roemeense pannekoeken)
De allerbestestudent-award gaat naar Agnes Uitewaal
Ze krijgt deze award voor haar onverdienstelijke inzet in het leven van Leon.
(Het was super gezellig tijdens je afstudeer borrel)
De allerbestepostermaker-award gaat naar Marinus van de Lagemaat
Hij krijgt deze award voor haar onverdienstelijke inzet in het leven van Leon
(Bedankt voor het ontwepen van de kerstmissie posters)
De allerleukstebuurman-award gaat naar Johan. (Mijn buurman van 2 huizen verderop)
Hij krijgt deze award voor haar onverdienstelijke inzet in het leven van Leon
(Wil je weten waarom kijk zondagavond naar RTL 4 om 21:30 uur)

1 opmerking:

Unknown zei

Hee! Waar is mijn award voor het fixen van het licht?