dinsdag 28 oktober 2008

Janken

Schiphol aankomsthal

Er staat een donkere man te wachten op zijn zus.
Hij heeft ze eindelijk gevonden na 6 jaar.
Door het overlijden van haar partner is ze door de problemen in de donkerste buurt van Rio de Janeiro terecht gekomen.
De donkere man heeft haar tikets betaald en die voor haar 3 kinderen.
Het zijn zomaar een broer en zus, hij heeft zijn nek uitgestoken om haar teug te halen naar Nederland. 

Ik zit te janken

Een vader wacht zijn dochter op. De dochter is gescheiden van een New Zeelander.
Heel veel problemen heeft ze. De vader heeft er alles aan gedaan om zijn meid terug naar Nederland te halen.
Eindelijk mag ze na 3 jaar New Zeeland met haar zoontje verlaten voor de verjaardag van haar 80 jarige opa.
De vader en de opa schieten allebij vol als ze de kleine meid met haar kindje door de aankomst deur zien komen.

Ik zit te janken.

Het zal wel door het weer komen.
Maar Nederland blijft een mooi land ook als het zo regend zoals vandaag.
Nederland is een heerlijk land om in thuis te komen!

Maar ik kijk nooit meer naar dat rot programma ´´hello goodbye´´




1 opmerking:

Eef zei

rotprogramma, ik vind het een leuk programma! Niet dat ik het vaak kijk, maar het is wel erg leuk, verhalen van mensen. Maarja, smaken verschillen he.