maandag 20 oktober 2008

Doorbraak

Afgelopen weekend heeft mijn gemeente (kerk) een conferentie georganiseerd.
Het thema was doorbraak.
De weken voor de conferentie heb ik wel 21 dingen kunnen verzinnen waar ik een doorbraak in wilde. Tot kort voor de conferentie werd me duidelijk waar God een doorbraak op dit moment in mijn leven voor wilde. Het werd gereduseerd tot 2.
In de komende weken, misschien wel maanden wil ik een blog gaan bijhouden.
Het is meer om mijn ervaringen, gedachtens, te delen.
Mocht iemand ze lezen, voel je vrij om jouw gedachtens met mijn gedachtens en jouw ervaringen met mijn ervaringen te delen.
Het zou mij in ieder geval helpen.
Deze blog is er ook voor bedoelt om de doorbraken te gaan zien en ervaren
En ze misschien wel live mee te gaan maken!

Op weg naar de verschillende doorbraken leef ik natuurlijk ook gewoon.
Ik denk dat ik daar ook wel iets van zal gaan schrijven.


 

Geen opmerkingen: