woensdag 22 oktober 2008

Zoek de verschillen

Gisteren mocht ik weer twee Amerikaanse vrienden  van LW rondleiden door Delft.
Ed en zijn dochter Elizabeth
We hebben uiteraard de delfts-blauwe fabriek bezocht, het stadscentrum en het nodige aan souvenirs gekocht voor moeders thuis.

Terwijl ik deze geweldige mensen aan het rondleiden ben kom ik tot de ontdekking dat Amerikanen niet veel verschillen van mijn zoon Daniël.

Allebei lusten ze heel graag poffertjes!
Allebei lopen ze niet graag.
Allebei houden ze van kaas.

Kaas, merkwaardig spul.
De Amerikanen namen kilo´s mee.
Mijn zoon eet kilo´s als hij de kans krijgt.

Zoals een aantal weken geleden.
We hadden net 2 dagen onze andere zoon Joël.
Door wat nacht perikelen met Joël, waren we blijven liggen.
De kraamhulp regelde het ontbijt
Zo ook voor Daniël, die zijn kaas-kans heeft gegrepen.
6 boterhammen met kaas, uit de oven!!!!! 
Ongelooflijk hé waar laat je het?

Geen opmerkingen: