dinsdag 27 januari 2009

OM

Vandaag heeft Elrik contact gehad met mensen van de OM-boot.
In maart komen ze helpen in onze kerk.

Vroeger was dit altijd een droom van me.
Ik wilde heel graag mee met 1 van de OM boten.
Het (geestelijk) avontuur trok me.
Ik was geïnspireerd door de verhalen die ik in de boeken gelezen had.
Na een gesprek met de directeur kon ik zelfs al in 14 dagen aan de andere kant van de wereld zitten.

Het liep allemaal toch een beetje anders.

Soms denk ik er nog wel eens aan hoe mijn leven er uit had gezien.

Twee jaar geleden waren we uitgenodigd op de Logos die voor anker lag in de haven van Dordrecht.
Een vreemde ervaring.

Speciaal voor mijn broeders op de Hoop

2 opmerkingen:

Petra Stolk zei

Rebecca, die af en toe mee is gekomen naar Levend Water denkt er ook overna om volgend jaar met de Logos mee te gaan voor 1 jaar....ik ga dit zeker aan haar laten lezen.

Groetjes

Li zei

ik ken het ergens van, dat OM