zaterdag 3 januari 2009

´t ken

Zoals voor een fries het ghear on hoort klinken en het hart sneller doet kloppen.
Zo klonk voor mij `t ken vanmorgen.

Door het officele samengekomen familie bestuur wordt ik gebeld.
De mederdeling is van de patriarch zelf; ´t ken, ze schaatsen hier voorbij!
Het startschot heeft al geklonken in een vaart spurt ik naar mijn auto.
Binnen 30 min ben ik op de plek waar de mededeling werd verspreidt.

Het is waar.
Het schaatsparadijs is geopend.
En tientallen trekken al voorbij.
De familieclan woont in dit paradijs.
Het loopt door dorpen en landouwen.
Het gaat langs wereldserfgoed; De Kinderdijk.
Naast al dit moois is het een plek geworden waar jong en oud elkaar ontmoet.
Het is het begin van een grote reünie! Klasgenoten van de basisschool, vrienden, vriendinnen, oude liefdes, familie, dorps genoten alles komt samen in dit winterwonderland.

Ik heb genoten.
Heerlijk!

Wil je mee naar dit paradijs?
Laat het me weten!
Je bent van harte welkom.
015 2574123

1 opmerking:

Anoniem zei

overdrijven is ook een talent
tante pollemop