zondag 15 maart 2009

Gezocht

Fiets gezocht
Ik ben op zoek naar een fiets.
Een vriend van mij die mee vaart op het schip van Operatie Mobilisatie zoekt een fiets. Soms liggen ze in een haven en is het erg ver om naar het centrum te lopen.
Wie wil hem helpen? Laat het me weten en ik kom de fiets halen.

Kleine draagbare Aggregaat gezocht
Voor 28 maart ben ik op zoek naar een kleine aggregaat wie kan mij helpen?
Ik wil hem 1 dag lenen. Ken jij iemand met zo´n ding heeft laat het me weten je zou me er enorm mee helpen.

Sponsor gezocht
Vanmiddag liep ik door de grafetti tunnel in Delft.
Dit is een legale plek om grafetti te spuiten zodat het uit het centrum geweerd wordt. Ik sprak met echt zo´n koele vent. Zonnen brilletje en petje op, hij was bezig met spuiten.
Ik vroeg hem wat dat nu kost die spuitbussen en we kwamen aan de praat.
Hij vertelde me dat hij veel kon zoals ook gezichten enzo.
Ik had de juiste persoon .
Ik vertelde wie ik was en wat voor idee ik had.
Want ik heb hem gevraagd om een grafetti tekening te maken voor de Pasen van Jezus aan het kruis. Lijkt me zo ontzettend cool.
Hij werdt enthousiast!
Het wordt enorm groot. Hij liet me zien dat het ongeveer 10 meter lang gaat worden en ongeveer 5 meter hoog.
Hij gaat er aan werken met verschillende vrienden van hem.
De kosten zijn 500 euro. Kun jij helpen dit bedrag bij elkaar te brengen?
Het lijkt me zo gaaf. De plek waar hij dit gaat doen ligt aan een drukke weg.
Wat een getuigenis wordt dat zeg!
Als je iets kan missen van je inkomen wil je het mij dan laten weten.

Geen opmerkingen: