dinsdag 3 maart 2009

Het regent verrassingen

Dit is echt lachen.
Het blijft verrassingen regenen.

Ik ga dit weekend naar een conferentie c.q.training uiteraard je begrijpt het al over evangelisatie.
Vrijdag begint het. Het lukte me met geen mogelijkheid om vrijdag al deel te nemen.
Myléne moest werken en er kon met geen mogelijkheid geruild worden.
Oppas vinden voor de twee kleine korevaartjes viel niet mee.
Totdat Myléne thuis kwam vanmiddag en vertelde dat het toch weer wel gelukt was om te ruilen op haar werk.

Super zo´n verrassing ik kan gaan.

Maar het houdt niet op.

Ik ben in de mogelijkheid gekomen om een project/evenement te bedenken voor de stad Delft. Wat gesubsidieerd gaat worden tot 20.000 euro.
Nu wil het toeval dat ik een jaar of wat geleden een soort gelijk project had geschreven maar dan voor een andere organisatie maar bij het overschrijden van de inschrijf datum is daar niks mee gedaan.

Nogmaals een verrassing vandaag.
De achterbuurvrouw belde op of we nog een adresje wisten voor een goede kinderwagen.
Mijn achterburen zijn het soort mensen dat gelijk liever iets goeds koopt.
De kinderwagen was dan ook van alle gemakken voorzien.
Hij is naar Petro gegaan , de broer van Myléne, die toevallig net bij ons was.

Zo zie je maar als je ook in de regen van verrassingen komt staan wordt je vanzelf gezegend!
Of zoals mijn opoe altijd zegt; De hemel geeft wie vangt die heeft!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Vreselijk iemand met zoveel zegeningen!
Daar wordt je toch stinkjaloers van!
Maar: eigenlijk gaat het heel slecht met je, want:

Jacobus 1:2
Het moet u tot grote blijdschap stemmen, broeders en zusters, als u allerlei beproevingen ondergaat.

En die onderga je nu even niet! HA!

Anoniem zei

jouw "opoe" heeft dit echt nog nooit gezegd!!!!!!!!!
Die is meer van: laatallerottemarzaiken!!