maandag 23 maart 2009

Lekker hoor.

Zo, er is weer even tijd voor mijn blog.

Afgelopen weekend heerlijk in de tuin gewerkt.
Echt lekker weertje.
Zelfs zondagmiddag weer eens samen geluncht met Mylene.

Afgelopen week heb ik twee keer gesproken op een jeugdclub van mijn oude kerk.
Mijn eerste toehoorders waren massaal gekomen.
± 35 kinderen. De tweede avond liep het bezoekers aantal terug naar 5.

Het weekend was echt even een rustmoment.
Om deze week er weer lekker tegenaan te gaan.

Aankomend weekend krijgen we voor de laatste keer een groep van het 350 man tellende Logos Hope schip.
We gaan evangeliseren in de wijk waar Mylene en ik gewoond hebben.
Heb er zin in. Wordt ook leuk, we hebben een geweldige gele Amerikaanse schoolbus gehuurd.
Het is tof om te zien dat God in alles voorziet.

2 opmerkingen:

Petra Stolk zei

was een geslaagd weekend toch...jammer dat de logos al weer weg is he ?? wanneer is de volgende actie, heb er weer zin in!!

Gert-Jan zei

Ben je gestopt met (dagelijks) bloggen? Waarom? :-S