maandag 2 maart 2009

Verrassings week

Deze week word een super week.

Het is me opgevallen dat het een soort van verrassings week is.
Keer op keer word ik verrast.

Gisteren stond er na twee jaar totaal van de aardbodem verdwenen te zijn een hele goede vriend voor m´n neus.
Althans we hadden een hele goede vriendschap.
Ik was echt mega verrast.

Dezelfde dag weer een verrassing, als dank voor het herderen van de vrijgezellen schapen van de huisgroep die reeds een andere kudde vormen, mochten we een mooi boek ontvangen.
Het is een nautisch boek wat je meeneemt naar verschillende wereld zeeën die je in je leven zal gaan bevaren.
Ik waardeer het cadeau echt heel erg.
Het zal me zeker inspireren.

De grootste verrassing kwam wel vandaag.
Totaal onverwachts zat er een boek bij mijn post.
VissersLatijn van Peter Scheele. Een handboek voor evangelisatie.
Maar ik kan geen afzender vinden.
Dit vindt ik echt leuk.
Het doet vermoeden naar de datum van bestellen te zien dat het ongeveer besteld moet zijn na het schrijven van mijn Knock out blog.
Waar het ging over het geploeter in evangelisatie op de TU.
Echt ik kan dit zo waarderen, wie het dan ook heeft opgestuurd.
Het bemoedigd me.

Ik ben benieuwd waar ik morgen mee verrast gaat worden!

Geen opmerkingen: