dinsdag 10 maart 2009

Liefde

Mocht ik me gisteren niet zo netjes hebben uitgelaten over de door mij genoemde ´´hangplek voor de jeugd´´ wil ik dat vandaag echt recht zetten.

Na mijn afspraak van een maandag ben ik na weer het alarm ingesteld te hebben mijn excuus wezen maken bij ´´the Mall´´ (het door mij benoemde hangplek voor de jeugd)

Het raakte mij maandagavond echt diep om te zien hoe er met vier volwassen vrouwen een avond verzorgde voor drie tiener meisjes.
Ik heb begrepen dat er in de zomermaanden wel 10 komen.
Maar nu drie meisjes! Wie doet dat nu? Menig huisgroep zou allang gestopt zijn als er maar drie mensen kwamen tegenover vier mensen die er de leiding geven.
Ik heb echt respect voor de manier hoe er belangeloos geinvesteerd wordt in deze kinderen.
Investeren in levens noemen we dat. Echt super!!

Wat ik ook nog weet is dat één van de leidinggevende dames direct uit haar werk gekomen was.
Om 16.45 uur al, terwijl deze samenkomst pas om 18.00 uur begint.
Nogmaals mijn excuus, en echt diep respect!

Geen opmerkingen: