dinsdag 7 april 2009

Blog-dip

De laatste weken is het er gewoon niet meer van gekomen om dagelijks iets te schrijven.
Toch gebeurt er best veel om over te schrijven.
In de komende dagen ga ik effe flash backend terug.

Ik ben veel bezig geweest met de komst van het enorme schip van OM.
Toffe getuigenissen gehoord.
Ik ga ze met jullie delen.

Ook Daniel baart weer de nodige nieuwe geweldige uitspraken.
Genoeg om er een week mee te vullen!

Aan het begin van mijn blog-avontuur had ik me een doel gesteld.
N.a.v. een conferentie over een doorbraak in je leven wilde ik jullie deelgenoot laten zijn van de doorbraken in mijn leven.
Je kunt er bijna niet meer omheen maar evangelisatie is duidelijk in mijn leven aan het doorbreken.
Wat vorig jaar in lente als een advies begon van mijn voorganger die dacht dat ik een evangelist was (en ik dacht dat hij echt gek geworden was) wordt nu werkelijkheid in mijn leven.
De doorbraak in evangelisatie is totaal niet aan mij zelf toe te schrijven.
Want na het advies van mijn voorganger had ik echt de behoefte om hem te peren.
Ik dacht echt dat hij gek geworden was en mij iets toeschreef wat totaal niet bij me paste. Terug kijkend lijkt het of God wel beter wist. Verschillende projecten kwamen langs en langzaam aan begon mijn hart te veranderen. Ik zag de armoede van mensen, ik zag de hopeloosheid van de situaties waar ze in zaten. En het raakte me. Keer op keer. Aan het begin van het jaar heb ik een budget gekregen om dat wat mijn hart heeft ´´mensen die verloren gaan´´ te gaan bereiken.
Ik ben zo ontzettend blij met het geloof en het vertrouwen dat de gemeente hiervoor geeft.
Keer op keer ervaar ik God in de projecten die gerealiseerd worden.
In de krant van vandaag stond geschreven dat deze manier van evangeliseren als vernieuwend en aansprekend wordt ervaren.
Weet je ik heb er nooit over nagedacht, er zit geen beleidsplan achter, het komt gewoon op in me, en dan doe ik het.
Meer daarover in volgende blogs.

Ik vind het echt wel tof hoor; jullie reacties op het uitblijven van de dagelijkse blogs. Ik heb begrepen dat sommigen de geweldige spelfouten zelfs miste.
Hoe dan ook, ik ben er weer.

Veel lees plezier in de komende weken

2 opmerkingen:

Petra Stolk zei

Welcome back!!!

Gert-Jan zei

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Hij is er weer!
En twee leuke logjes gelijk!