zaterdag 25 april 2009

Hugs

Gisteren geef ik net voor een speciale samenkomst de spreker, die van Amerikaanse komaf is nog even gauw een handje.
Puur uit beleefdheid. Na mijn komt een man die de spreker een ´´hug´´ geeft.
Waarop de spreker naar mij toedraait en zegt dat hij dat liever heeft.
Voor ik het weet vouwt de man zich om me heen en ´´hugt´´ nu mij.
Hij merkt dat het me nog niet van harte afgaat.

Om mij te helpen, denkt hij, vraagt hij voor hij gaat spreken even de aandacht.
Hij wil dat iedereen mij na afloop even een ´´hug´´ komt geven.
Zo gebeurt het dus ook. ± 45 man vouwt zich om me heen na de samenkomst.

Zondag spreekt hij weer.
Ik moet hem terug pakken.
Ideeen?

2 opmerkingen:

Handjes zei

Plak een bordje 'free hugs' stiekem op zijn rug...

Unknown zei

En terecht! Mensen die gratis dineetjes proberen te sneaken worden overspoeld door de liefde van de gemeente.