zaterdag 18 april 2009

Leon-dieet

Zoals wel gemerkt is mijn woning een beetje kleiner geworden.
In de afgelopen maanden is er 15 kg afgegaan.
Ik hoor je denken; ´´Dat was wel nodig ook´´. Klopt ik was veel te zwaar.

Ik zal je het verhaal om af te vallen besparen.

Wat je wilt horen is hoe die 15 kg er af zijn gegaan.

Dit zijn mijn tips
* Afvallen moet een beetje pijn doen.
Wil je echt afvallen dan moet je daar wel toe bereid zijn.
* Eet normaal.
ontbijt- 1 boterham met kaas.
lunch- 1 boterham met kaas
dinner- gewoon avond eten.
Blijf normaal eten, ik heb iedere week ook gewoon een patatje op, geen probleem!
* Drink veel, heel veel.
2 liter water voor de middag (vul een cola fles met water)
Naast al dit water drink je ook nog gewoon koffie en thee.
* Je moet echt willen.
Begin om het af te maken!
* Ontdek wat je dik maakt.
Bestrijd dat wat je dik maakt.
In mijn geval was het mijn eetlust ik at de gehele dag door.

Succes
(ik zoek nog iemand die zijn creditcard wil uitlenen voor nieuwe kleren ;O)

1 opmerking:

Eef zei

1 boterham in de ochtend en in de middag? dat is toch echt te weinig. Je mag toch wel gewoon goed ontbijten?

Buiten dat, mijn complimenten aan jullie! Heel goed hoor! Ik heb echt bewondering voor jullie!