maandag 27 april 2009

Voetbal

Beste lezers nu de kleine meid even naar het buitenland is.
Ver weg van de bewoonde wereld en de bereikbaarheid van internet.
Vraag ik me af hoe moet ik haar het slechte nieuws gaan vertellen.
Het nieuws dat ruim 66% het liefst wil dat Lian stopt met schrijven over voetbal.
Slechts 33% (ik neem aan dat ze zelf 3x gestemd heeft) wil de blog als die over voetbal gaat nog wel lezen.

Toch Lian heb ik respect voor jou en je voetbal.
Ik heb je al beloofd om te komen kijken als je de finale haalt.
De man die mij hierin meegesleept heeft,Rob ,heeft samen met mij afgelopen zondag al een heel protecol gemaakt voor als je gaat winnen in de finale op 23 mei.
Rijtoer door de stad, huldiging op de markt, rondvaart, en je mag op bezoek bij de koningin. Wij gaan erbij zijn. Wil je ook mee naar deze zinderende finale, bel Rob!
Het liefst ´s nachts.
0614448418

2 opmerkingen:

Gert-Jan zei

Of bezoek hem even.
Grutto 2 3245 TA Sommelsdijk
Volgens http://www.zoekenbel.nl/telefoon.asp?zoek=nummer.

Als het de bedoeling was een nep telefoonnummer te plaatsen, wat ik vermoed, is dat mislukt ;-)

Je logje heeft me gemotiveerd om weer eens bij Lian te gaan kijken (op haar website, wel te verstaan).

Anoniem zei

UHMMM VOLGENS MIJ HEB IK TOCH GEWONNEN MET DE ENQUETE