zaterdag 23 mei 2009

FC Knudde

Daar sta je dan.
Wat ik er doe en waarom ik daar ben is mij een totaal raadsel.
Met mijn zoon sta ik een finale wedstrijd te kijken van FC Vitesse Delft Dames 1.
Ik zie de laatste 15 minuten van een voetbalseizoen waarin geworsteld wordt naar het kampioenschap.

Het valt me op dat ook in dit niveau er veel drama te zien is.
En dan klinkt het eindsignaal.
Uitzinnige fans bespringen de meisjes na het behalen van de titel.

Ik zie het gebeuren.
Wat ik er doe en waarom ik daar was is mij totaal een raadsel.

Het seizoen zit er op voor Fc Vitesse Delft Dames 1
Nu weet ik wat ik er deed en waarom ik er was.

Hoera, dit betekend een einde van de voetbal blogs van Lian.

Van harte gefeliciteerd Lian.
Super wedstrijd.

Tikkie terug Jaap

2 opmerkingen:

Anoniem zei

kampioenen, tralalalalalala

een blije Li

Anoniem zei

ben nog lang niet uitgevoetbald