zondag 24 mei 2009

Openheid

Openheid.
Het woord, dat de laatste dagen aan me vast zit.

Wat is nu openheid?
Woordenboek zegt; Oprechtheid, eerlijk, eerlijk gevoelens kunnen delen.

Hoe open ben ik vraag ik me af?
Ik ken mensen dat zijn net open boeken,hebben iets puur iets echts over zich, sommigen daarin tegen laten maar weinig zien.
Openheid ontwikkeld zich het beste in een eerlijke en veilige omgeving. Als een opkomende tere zeldzame bloem

Mijn ervaring met openheid is dat als je het bent er altijd wel iemand is die het niet beseft. En net gaat gras maaien.

Ik moest er gewoon een paar keer aan denken vorige week.
Wat is jou ervaring met openheid.
Je kan de enquite invullen mailen mag natuurlijk ook.

1 opmerking:

Unknown zei

Net het gras gaat maaien! Geweldig!
Ik herken mezelf ook zo heel erg in dat ter-bloem plaatje...