zaterdag 16 mei 2009

Help ik heb het Samuel virus

Ben ik aan alles ontkomen.
Varkensgriep, vogelgriep, gekke koeien ziekte, mond en klauw zeer en noem maar op.

Maar nu ben ik besmet met het Samuel virus.
Ik sta in de supermarkt wil betalen en kom tot de ontdekking dat ik mijn pinpas niet bij me heb.
Maar een goede buur is beter dan een verre vriend.
Ik zie haar net passeren voorbij de winkel.
Onze buurvrouw, de vrouw van de majoor, vindt het geweldig leuk en met een gulle lach worden mijn boodschapjes betaald.

Wees gewaarschuwd bezoek niet de site van Samuel, het kan schadelijke gevolgen hebben

2 opmerkingen:

Gert-Jan zei

Haha, ook toevallig. Ik wist niet dat je daar ook meelas. Wat is het blogwereldje soms klein... ;-)

Sam of Saam zei

Oh oh, hebben we hier te maken met een BOA?! (Bloglezend Overdraagbare Aandoening)
Als het enige troost is: het is maar een korte tijd actief, ben nu al een tijdje vrij van de symptomen. En het heeft wel leuke bijeffecten qua contacten met mensen toch?