zaterdag 8 november 2008

Doorbraak moment

Je hebt een droom, je bent er voor gemaakt.
Je moet dit filmpje zien.

Hij is een schoenverkoper en besluit om mee te doen aan Idols in Engeland.
Hij wil zingen!
De gehele documentere laat zien dat hij tot 45 min voor zijn optreden nog weg wilde gaan.

Dit filmpje spreekt me aan. deze week vertelde iemand mij dat hij zijn droom aan het verwezenlijken is.
Hij schrijft een boek.

Het moet volgens mij heerlijk zijn om te doen wat je altijd al heel graag wil doen.

2 opmerkingen:

Eef zei

Volgens mij breekt er een tijd aan waarin ook jij gaat doen waar God al heel lang over aan het dromen is:)
toch?
Mooi filmpje!

Anoniem zei

Ah, Paul Pots, nietwaar? Geweldig hè om te zien dat zo'n gewone, verlegen man zo schitterend in het programma in het gewoon-zichzelf-zijn! Ik heb al vele malen filmpjes van hem gezien en het blijft mooi. Net als kleine kinderen die supermooi kunnen zingen.
Op een druilerige middag moet je maar een Youtube checken op "Got Talent" (en dan bijvoorbeeld "Holland's Got Talent" of "America's Got Talent" of "Britain's Got Talent").