woensdag 5 november 2008

Stemmen

Vandaag was het de dag om te stemmen op de nieuwe president van Amerika
Vele hebben gestemd.
Met overgrote meerderheid is hij gekozen


Ook op mijn blog kon je stemmen.
Met overgrote meerderheid ziet men mij toch 20 kilo lichter.

Ik weet het.
Na Sonja en weet ik wie nog meer heb ik vorige week een soep-dieet gevolgd.
Ik heb het tot dinsdag volgehouden.
Ik ben niet van de dieeten. Het liefst eet ik even helemaal niet meer.
Werkt super! Heb het wel eens twee weken volgehouden.
Alleen maar drinken.

Je moet je voorstellen; Alles om mij heen is eetbaar op mijn werk.
En ik lust alles om mij heen ook zo graag.
Ik heb wel eens het; ikweethoehetsmaakt-dieet gevolgd. (Heb ik zelf bedacht)
Daar ben ik toen 20 kilo vanaf gevallen.
Met het gevolg dat mensen naar me toe kwamen en vroegen of ik een enge ziekte had.

Toch ga ik het weer proberen.

Morgen?
Volgende week?

Geen opmerkingen: