vrijdag 28 november 2008

Super project

Gisteren een geweldig super groot project binnengehaald voor onze gemeente.

Zaterdag 17 januari gaan we voor ruim 250 ouderen een Happy-New-Year-High-Tea organiseren.
Een unieke mogelijkheid om uit te reiken naar ouderen.

Echt ontzettend leuk.

Door de succesvolle actie met de Stichting de Zonnebloem deze zomer is er leuk contact blijven ontstaan met de voorzitter.
Een leuke enthousiaste man die wel in is voor dit soort try-outs.

Hij vertelde me dat hij nu nog langs zijn leden gaat met de laptop om de slide show te laten zien.

Een reactie van een deelneemster;
Ik heb genoten van deze middag... en als ik deze foto's weer zie dan kan ik me weer precies herinneren welke leuke gesprekken en ontmoetingen ik heb gehad... en op de foto's is het eigenlijk al te zien; maar wat hebben we een heerlijke jeugd en wat doen de vrijwilligers van De levend Water gemeente hun naam eer aan. Nel

Wil je de foto´s ook zien kijk op http://gerhardnel.picturepresent.nl/high-tea


wordt vervolgd

1 opmerking:

Anoniem zei

Gaaf hoor, die slideshow kende ik inderdaad, was een gave dag!! Hoop dat dit ook een succes wordt!