zondag 9 november 2008

Familie in de kerk

Vandaag hebben we Joël opgedragen.
Voor ons een bijzonder moment.
We wilde dit delen met onze familie/ buren/ vrienden.

Hieronder volgen een paar geweldige uitspraken.

´´Hallo ik ben David´´ waarop een tante zegt je kunt je beter Goliath noemen.

´´Wel rumoerig zo´n dienst, waarop haar man antwoord; `´alles beter dan die synagoge waar we laatst waren! ´´

´´Ik ga dat thuis nog wel eens even opzoeken waar dat staat over autoriteit.´´

´´Je kunt wel zien dat jullie meer geld hebben dan in de evangelische gemeente waar mijn vrouw komt´´

Al met al het was echt leuk om mijn familie/vrienden/buren eens te kunnen laten zien waar ik op zondag uithang.
Na de dienst hebben we lekker wat met elkaar wat gedronken.

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk om er bij te zijn geweest. Zoals ik al zei, ik vind het erg leuk dat de ouders ook zelf bidden! Hoewel ze vermoedelijk al eerder God hebben bedankt voor het kind en hebben gebeden voor hulp in de christelijke opvoeding, is het mooi dat het ten overstaan van de gemeente ook gedaan wordt.
Leuk om een bericht te hebben hierover van zowel Leon als een tante!