donderdag 4 december 2008

Bemoediging voor mijn lezers

Een historisch moment is daar!
Mijn blog gaat door de 1000 bezoekers grens heen.
Voor sommige van mijn trouwste lezers een kleine bemoediging.

Voor Paul = Zonder strijd geen overwinning!

Voor Eveline = Er is nog nooit eentje blijven zitten!

Voor Geertje = Top moeder!

Voor Mylene = Jij bent mijn inspiratie

Voor mijn moeder = Zonder jou geen blog!

Voor mijn schoonmoeder = Dat je net zoveel cadeautjes krijgt als dat je ze gegeven hebt.

Voor Lian = Blogmoeder van alle bloggers met een vaderlijk hart!

Voor Harry en Riek = 120 jaar zijn jullie gegeven. Zet hem op!

Voor Liesbeth = Wie is de chef?.....Jij bent de chef!

Voor Gertjan = Super vergader tijger. We zijn er bijna!

Voor Petra = Heerlijk eerlijk.

Voor Gerben = Kanjer

Voor mijn buurman = Zet hem op met kerst ben je klaar. (weet je ook welke kerst?)

Voor Elrik = Ik verheug me op 16 december!

Voor Marinus = Je wordt vast een hele leuke papa!

Voor tante Jans = Als ik je meer ontmoeten kon ik wel iedere dag over je schrijven!

Voor iedereen die ik vergeten ben, neem me niet kwalijk, als deze blog door de 2000 bezoekers gaat noem ik jou!

3 opmerkingen:

Li zei

zo dan, ben ik precies nr 1001???? kicke

Leon, je kunt ook nog weer een link aan namen toevoegen als deze mensen ook bloggen, is leuk om door te klikken

Li

Unknown zei

Dang! ben ik 1002, het zal wel eens niet zo zijn.
Hoewel, ik stond wel bovenaan het bemoedigingslijstje!! Maar, misschien is dat ook wel weer een zeer vaag teken...

Eef zei

Leuk leuk leuk, fijne bemoediging trouwens hihi. Ga je nog schrijven over de gevulde tomaten a la ready steady cook?