dinsdag 16 december 2008

Geemotioneerde kapper

Vandaag mijn kapper bezocht.
Ik ga altijd naar dezelfde kapper!

Leuke jonge vent werkt samen met zijn zus.

Hij verteld over een film die hij dit weekend heeft gezien.
Het ging over twee terminale kanker patiënte die in dat kleine beetje tijd dat ze nog hebben allerlei uitdagingen willen doen.

Ik sluit aan met een verhaal dat ik zag bij Paul de Leeuw.
Een vrouw van 39 heeft nog maar 3 mnd te leven en regelt haar begrafenis.
Maar ze is een perfectionist.Maar staat super positief in het leven echt een leuke meid!
Want op haar begrafenis wil ze het nummer van Rene Froger laten horen.
Dat nummer gaat over haar, Mandy,alleen nu zingt Froger in dit nummer dat Mandy geen zuster heeft en dat heeft ze nu net wel, en nog wel een lesbische.
Paul de Leeuw heeft geregeld dat Froger het opnieuw goed inzingt.

Ik vertel dit terwijl mijn kapper stil achter me zit.
Hij sluit weer aan en verteld dat zijn moeder ook zo was en ook aan kanker is overleden.
Hij verteld hoe het hem toch zo emotioneerde toen hij de film zag en nu ook weer mijn verhaal hoort.

Ik gooi er maar een paar Daniel verhalen in.
Daniel in het winkel centrum, Daniel op school, het verhaal van Daniel bij de dokter laat heel de kapperszaak bulderen van de lach.

Inclusief mijn geemotioneerde kapper.
Toffe vent die kapper van me!

1 opmerking:

Unknown zei

Altijd zeer emotionele tijd, zo dicht bij Kerst.
En inderdaad, van jouw kapsel zou ik ook gaan huilen...
;)