zaterdag 27 december 2008

Van onder-euhhhhhhhhhh

Hilariteit alom!

Het ontwaken van onze oudste zoon is vaak geen stille aangelegenheid.
Zo blijkt ook vandaag weer.

Iedere morgen komt hij netjes vragen of hij al tv mag gaan kijken.
Zo ook deze morgen.
Terwijl Daniel naar beneden hobbelt draaien wij ons nog een keertje om.
Al snel blijkt dat het beneden niet goed gaat.
Zoon Daniel roept het uit.

Zo snel als hij naar beneden gegaan was zo snel staat hij weer naast het bed van zijn voedselvoorzieners te springen!
In drukke gebaren en woorden en met de nodige overdrevenheid wordt ons verteld dat er iets verschrikkelijks is gebeurt beneden.
Nu kan zoon lief aardig overdrijven maar dit keer blijkt hij te menen wat hij zegt.
Met de nodige arigwaan worden we twee verdiepingen lager getrokken.

Het is onmogelijk de kamer via deze toegang te betreden.
Onze kerstboom, door vele al bekritiseerd, ligt languit in de kamer.
Gesneuveld.

De kerstboomverkoper, Jonny had mij nog wel verteld dat hij niet uit viel.
Een zielig hoopje gedroogd hout, meer is het niet!
Er zit werkelijk waar geen naald meer aan.

Dag kerst, dag boom.
Hij branden lekker!




3 opmerkingen:

Petra Stolk zei

lol

Eef zei

Gelukkig is het na kerst gebeurt, heb je er tenminste nog wel van kunnen genieten!

krachtvoorherstel zei

Hey Leon,

Geweldig verhaal!

Nu zul je je waarschijnlijk afvragen wie ik ben, nou dat doe ik zelf ook al 33 jaar... ;)

Maar even serieus, vraag maar aan Bert Heijnen, die ken het je wel vertellen. Ik heb een tijd met hem in 1 huis gewoont en wanneer we nu naar Delft komen, logeren we altijd bij hen.
Ik kom ook wel eens in LW, heb er een tijd lid geweest. Ben die jongen in de rolstoel, als ik kom, let maar eens op....

Nu goed, is eigenlijk allemaal niet zo heel belangrijk. Kwam bij "toeval" (wat je toekomt van boven!) tegen hier op blogger en heb genoten van dit en andere verhalen.

Hoop je nog eens tegen te komen in LW.

Hartelijke groet,

Peter
www.krachtvoorherstel.nl