vrijdag 26 december 2008

Vrolijk kerstfeest

Goedemorgen, 2 kerstdag.

Heerlijke dag vandaag.
Ik heb er zin in.

De kerstnacht heb ik overleefd.
Dit jaar bezocht ik Leiderdorp.
Ik was gebroken na de 3 uur durende dienst.
Ongelooflijk, voor mij was dit al echt te veel moet je na gaan voor die gene die 1x op een jaar naar de kerk gaan.

1e kerstdag hebben we heerlijk met het gezin ge-brunched.
waarna we in de middag afgereisd zijn naar de familie om aan te schuiven voor het groot familie kerst diner!
Super lekker gegeten!
Onder de genodigden waren fanatieke rokers!
Jammer dat we er voor weg moesten vluchten.

Vandaag heerlijk met vrouw en kinderen.
Ik verheug me er nu al op!

De kerst is echt een leuke tijd, uit de hele wereld wordt er gebeld en gemailt.
Het is leuk om zoveel vrienden over de wereld te hebben.

Vrolijk kerstfeest!
Gods zegen.

Leon

Geen opmerkingen: