maandag 8 december 2008

Nostalgie te koop

Het blad Landleven vermeld dat je in de Noord Oostpolder een kerstboom zelf om mag hakken in een daarvoor speciaal kestbomenbos voor 6 euro.

De Intratuin is dichter bij voor mij!
Samen met zoon Daniël ploegen wij ons een weg door kerstballen en kerstversiering op weg naar het Intratuin kerstbomen bos.

Dit jaar doen we er weer eens één.
Dus, dan nemen we het er van.
Daan en ik staan gelijk in onze mening welke lengte de boom moet hebben.
Niet te klein!(volgens insiders een familiekwaal)

Ook al hoef je hier niet meer te hakken de prijs is echter wel om van om te vallen!
60 euro voor een kerstboom die iets groter is als papa.
Ik denk hardop. Daan en ik wagen de gok.
We smeren hem!

Op weg naar Jonny´s Kerstbomenparadijs
In het centrum van Pijnacker staat deze kerstbomen verkoper.
Niet echt iets voor papa om daar een boom te kopen.
Eenmaal aangekomen bij de met metaal doorboorde kerstboomverkoper vraagt ik aarzelend de prijs van de kerstboom die Daan en ik wel zien zitten!

15 euro meneer.
15 euro!
Jonny is gelijk mijn vriend, zeg nou zelf daar geniet je toch van zo´n boom!

1 opmerking:

Eef zei

En heb je nou alleen voor zo'n kerstboom de piano de deur uit gedaan;)!!