dinsdag 23 december 2008

Ego-isme.

Het egoïsme viert hoogtij deze dagen.
Althans zo ervaar ik dat.

Het maar alles kunnen doen zonder rekening te houden met .....

Op Wikipedia lees ik dat de oorzaak van Egoisme; De persoon heeft in zijn jeugd te weinig aandacht gehad. Hierdoor schreeuwt de persoon meer om aandacht en wil bovendien zo weinig mogelijk delen.

Als je het zo bekijkt heb ik nog een hoop te doen hier in de straat!

Help ik ben omsingeld door het egoisme leger
*Achter onze tuin groeit een conifeer die zo groot wordt dat als hij omvalt hij zeker weten in mijn kamer ligt.
*Naast me maakt de piano overuren
*Aan de andere kant is mijn buurman al 2 jaar aan het verbouwen.
De laatste dagen probeert hij het wereldrecord gaten boren te verbreken!
*Aan de overkant hebben ze sfeerverlichting opgehangen!
Twee enorme TL-bakken, schijnen als een vrachtwagenlampen bij me binnen.

Wat lees ik!
Psalm 27:3
Al komt een heel leger op mij af,
ik ken geen angst;
al drijven ze mij in het nauw,
ik blijf vertrouwen

We zien de kansen! Halleluja!

Geen opmerkingen: