maandag 1 december 2008

Volle agenda

03:00 uur opgestaan
04:00 uur werken
14.00 uur einde werken
15:00 uur afspraak Verzorgingstehuis
16:00 uur afspraak Evangelisatie
18:00 uur afspraak Kerstmissie
20:30 uur einde Kerstmissie
21:00 uur tanken

Bij het tankstation word ik benaderd door een Poolse man.
Zijn accu doet het niet meer.
Of ik hem wil helpen.
Tuurlijk!
Ik open mijn motorkap.
Vette pech voor hem.
Mijn accu is één van de nieuwste accu´s en niet gemaakt voor startkabels!
De Pool is christelijk!
Keihard roept hij Jezus!
En nog wat meer Poolse woorden.
Die niet zo christelijk klonken.

Ik voel wel aan dat het niet het juiste moment is om met hem eens van gedachte te wisselen over zijn christelijke uitlating!

Wat zou jij doen?

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hem er natuurlijk op wijzen dat Jezus hier vrij weinig aan kan doen! alle opties gebruiken...

Eef zei

'Bedankt dat je me vergelijkt met Jezus, maar zo heet ik niet hoor:)'

Heb je trouwens nog wel gegeten? Staat niet in je schemaatje.

Anoniem zei

haha, die is goed Eef!